Регионални новини: София | Пловдив | Варна | Бургас | Русе | Благоевград
11 Януари в 14:27 | Източник: Cross.bg
Оценка: 0/5 (0) |0
Контактният център на НОИ отговаря предимно на въпроси за болнични  и безработица
AКРОСС/ От създаването си в средата на 2012 г. досега Контактният център на Националния осигурителен институт (НОИ) е обработил над 1,1 млн. обаждания, показва изготвената статистика на института за структурата на телефонните запитвания. Най-голямата част от обажданията на единния телефонен номер 0700 14 802 - общо 36 %, са по въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинство.Данните сочат още, че информация за пенсиите търсят една пета от потребителите, а 8% се интересуват от паричните обезщетения за безработица. Други 5% пък задават въпроси относно предлаганите от НОИ електронни услуги. Останалите 31% звънят по различни други теми, сред които въпроси за програмата „Профилактика, рехабилитация и отдих", фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите", осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и професионални заболявания. Поне една трета обаче от запитванията, групирани по различни други теми, са от компетенцията на други институции.Наред с постоянно разширяващия се набор от електронни услуги на института, Контактният център е важна част от реалните действия за намаляване на административната тежест за осигурителите и осигурените лице
Към пълния текст на новината тук
Оценете новината: 0/5
Коментари
Няма добавени коментари - бъдете първи!
Оставете коментар
Ако имате регистрация, моля влезте
въведете потребителско име:
въведете email:
въведете парола: въведете коментар: въведете показания код:
забравена парола?